Nieuwe algemeen directeur VVP Anton De Ryckere

Maandag 19 december | Op maandag startte Anton De Ryckere als nieuwe algemeen directeur bij VVP.

"Ik ben de Raad van Bestuur dankbaar voor het vertrouwen dat ze mij hebben gegeven. Vol enthousiasme kijk ik er naar uit om samen met de collega’s, de gedeputeerden en alle andere betrokkenen de provinciale werking te ondersteunen en te versterken. Sterke en efficiënte provincies zijn volgens mij een essentieel onderdeel in een goed bestuur voor de burger.

Graag wil ik ook Raymond bedanken voor zijn jarenlange inzet voor de VVP. In zijn 27 jaar als directeur heeft hij een sterke organisatie opgebouwd vol expertise en gedrevenheid."

Met de komst van Anton komt ook een eind aan het waarnemend directeurschap van Brent Roobaert, die dit een jaar lang opnam. Bedankt hiervoor, Brent!

Je vindt de contactgegevens van Anton op de contactpagina van onze medewerkers.

Anton De Ryckere