Nog op zoek naar leuke uitstapjes voor de krokusvakantie? De provincies weten raad:
Laat je inspireren door Valentijn, de ontluikende lente of het prachtig provinciaal erfgoed met deze vijf suggesties:

1. Nattelaarzen wandeling in Provinciaal Domein Nieuwendonk, Oost-Vlaanderen

Ontdek de natuur op een unieke manier door een nattelaarzen wandeling te maken in het Provinciaal Domein Nieuwendonk. Een onvergetelijke ervaring die je dichter bij de natuur brengt.

2. Romantische wandeling langs huttenparcours in Zwin Natuur Park, West-Vlaanderen

Laat je betoveren door de schoonheid van de natuur en de liefde die in de lucht hangt tijdens een romantische wandeling langs het huttenparcours in het Zwin Natuur Park. Ontdek fascinerende inzichten in de romantiek van vogels.

3. Sfeervolle winterwandeling in Vlaams-Brabant

Verken de pracht van Vlaams-Brabant tijdens een sfeervolle winterwandeling. Geniet van de frisse lucht en ontdek de verborgen pareltjes die de provincie te bieden heeft.

4. Bloeiende sneeuwklokjesroute in Arboretum Kalmthout, Antwerpen

Bewonder de bloeiende sneeuwklokjes langs een begeleide route in het Arboretum Kalmthout. Laat je betoveren door de eerste tekenen van de lente en geniet van de kleurrijke pracht van deze bloemen.

5. Krokuswandeling in Bokrijk, Limburg

Ontdek de charme van het historische openluchtmuseum en geniet van de betoverende sfeer die de krokusvakantie met zich meebrengt.

Deze activiteiten bieden een gevarieerde en inspirerende manier om de krokusvakantie door te brengen, met voor elk wat wils in de verschillende provincies. Dompel jezelf onder in de natuur, romantiek en de prachtige sfeer die deze periode met zich meebrengt.